Friday, July 16, 2010

A day out

Salam,

Pity us, our day out is not to a nice, scenery place. Instead,



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Kebun Kapas!! Nielah rupa kebun kapas saya tu - 2 acre luasnya - mana lah tak penat kalau keluar amek data. Nie baru kebun pertama, saya ada 2 kebun utk research




kesian lah suami saya nie, makan pon dalam kereta saje, tak sempat balik rumah pon, dr kerja terus ke kebun saya


Dah hilang kehenseman suami saya nie kena bekerja kat kebun


Hmmm saya pon confused dgn motif gambar nie


Terbayang-bayang agaknya Imran dgn parang yg dia guna utk menebas kebun getah mama saya dulu



Nie salah satu kerja saya di kebun, ambil gambar canopy dari atas. Tujuannya nak analyze kesan treatment. Setiap kali ke kebun, saya perlu ambil 72 keping gambar macam nie. Nie baru ambil, belum process lagi. 


Dah siap kerja, amek gambar dulu!!

No comments:

Post a Comment