Sunday, July 18, 2010

Entry merindui tanah air

Tetiba rasa nk balik Malaysia:-

1. Nak lepak Perhentian macam dulu2


http://gotravelplace.com/wp-content/uploads/2009/03/02.jpg

2. Nak makan char kue teow kat Sg. Balak
3. Nak makan kat Rosdet, Kg. Baru. Tak pernah lagi p makan kat kedai yang 2 minit lepas order air terus sampai, 10 minit makanan terus sampai, walaupun kedai penuh sampai tade seat. Sedap n sangatlah murah.

4. Nak makan nasi goreng ketam (soft shell crab) n air mangga special gelas mayonis kat Murni SS2, SJ.

5. Nak kena pow dgn my nephew - hari-hari nak makan Mc D, KFC, Pizza etc atau nak keta racing. 

Forever my heartthrob - degil camne pon dia tetap buah hati saya no. 1

6. Nak peluk2 mama sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


Takleh tulis pjg2 psl mama - nanti saya melalak hahahaha

4 comments:

  1. Salam perkenalan Alia - makanan kalau dilistkan, mau meraung rasa hehehehe..kadang2 mengidam sangat sampai boleh terasa dalam tekak hahaha

    ReplyDelete
  2. saya dah lama tak makan char kuay teow, saya nak!!!!

    ReplyDelete
  3. Kak Mimah, hari tu balik Malaysia berjaya jugak saya makan DUA pinggan char kuew teow favorite saya tu despite hari yang sama tu dah melantak mee goreng basah, tandoori ayam , nasi goreng vietnam and roti bakar kopitiam. wallahhhhhhhh bestnyaaaa!!

    ReplyDelete