Tuesday, June 7, 2011

The Crookedest Lane, San Francisco

Salam,

Saya decided nak update pictures p San Fran nie secara random saje. Sebenarnya, saya tak upload lagi gambar-gambar saya SD card saya, walaupun dah dekat 3 minggu balik trip. Kebetulan, camera adik saya rosak, SD card saya pulak dah penuh tahap maximum. Oleh kerana saya kena pos SD card nie kembali kepada tuannya, maka semalam tergopoh -gopoh copy. Saya tak kuasa nak edit bagai, jadi silalah tengok gambar original orang yang jenis hanya ketik-ketik camera hehehe. Saya tak larat juga nk buat caption, sebab kerja research menunggu-nunggu hehe
















Owh, FYI, saya berjaya naik ke atas, secara berlari hahahaha (sebab diberi masa 20 min saje kat spot nie) tapi lepas tu sesak nafas usahlah cakap hehehe.

No comments:

Post a Comment