Tuesday, December 7, 2010

Kisah benar

Wife: hari nie saya masak bubur asyura. Cuba awak rasa,apa yg kurang ek?
Husband (without hesitation): kurang sedap
Wife: :l


Wife: alamak, lupalah nk simpan air soya nie mlm tadi. Mesti dah basi.
Husband: belom lagi. Saya dah rasa.
Wife: bila yang awak rasa x basi lagi tu? Kenapa tak simpan terus lepas rasa tu?
Husband: saya tak rasa pon.
Wife: confuse!


Wife: I am so grateful to have a great husband like u. Bla bla bla I love u so much bla bla bla
A few minutes after that,
Husband: were you talking to me just now?
Wife (dalam hati): bole tak nak tarik balik kata-kata saya tadi?


P.S: yang mana satukah pernah anda lalui?

Ini ialah Imran suami saya selepas pulang dari kebun kapas. Beliau tidak semestinya husband dalam kisah di atas. Published with Blogger-droid v1.6.5


3 comments:

  1. salam farah..kita dtg blog awak dari blog mimah hehe...

    saya slalu je kena no 1 tuh..hehe dah taleh nak kecik hati dah..dah lali hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahah.. akak rasa mesti ko lah yg kena yg no 1 tu.. kalau benar, bravo Imran.. tulus ikhlas tu.. hehehehhe

    ReplyDelete
  3. cik ribbon clown: terima kaseh dtg singgah jauh2 hehehe

    kak mimah: bila kena mcm tu, rasa nk resign terus dari memasak, boleh? hehehe

    ReplyDelete