Wednesday, April 27, 2011

Eh, dah 4 tahun?

Salam,

Bicara malam 27hb,

Saya: Hun, nak hadiah apa anniversary nie?
Imran:  Saya nak nie (tunjuk majalah, sungguh-sungguh)



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


 

Owh suamiku, minta maaflah. Saya tak berduit banyak, tak mampu nak belikan Rolex, walaupun saya tahu pengorbananmu tak terbayar dek rega Rolex sebiji  ^_^ . Saya tak pandai nak jiwang-jiwang, tapi untuk suamiku, sahabat baikku, Imran Jaafar, terima kasih atas 4 tahun yang istimewa.

6 comments:

  1. cayalah Imran.. high taste..


    mane leh bini aje nak pakai LV.. laki mesti la pakai rolex.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. Kak mimah: LV tu murah aje kak, hehe rolex tade yang murah-murah ok. Kalau 'jual' diri kat Imran sampai tua pon tak tentu lagi dapat beli huwa huwa huwa

    ReplyDelete
  3. Lisa: Ha, gitu, taste Imran. Rolex terus. Pergi cari dekat chinatown kat Texas tuh, banyak rolex =) Hehehe.Colex pun ada.

    ReplyDelete
  4. Farina: Hahaha jam kat walmart aje boleh tak?

    ReplyDelete
  5. taste hebattt! cayalah Imran ;)

    ReplyDelete
  6. Dila: laki aku nie tak pernah minta apa2, tapi sekali mintak tak agak2 haha

    ReplyDelete