Thursday, April 21, 2011

White Sands, NM

Salam,
Last week, kelas Pedo (soil) saya buat trip p White Sands, NM and kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya. Sampai White Sands nie, takde pon belajar sangat, masing-masing jakun sebab tak pernah datang sini, jadinya sibuk main pasir saje hahaha. Saya malas nak cerita banyak-banyak pasal geology kawasan nie, saya bajet orang lagi suka tengok gambar ^_^


 Dengar dulu ceramah pasal gypsic sand formation sebelum boleh lenjan

 Tebing nie nampak aje rendah kan, termengah-mengah juga ok nak naik ke atas, lagi-lagi orang tak fit and dah pakai suar saiz 29 macam saya sebab pasir nie lembut, bila panjat aje mendap.

 Gypsic sand nie sangatlah halus and cantik

 Semua orang dok bersuka ria, tak ingat pon nak amek nota haha

 Travis, president Grad Student Council kitorg, mamat koboi yang baik hati

 Nak dapat A untuk kelas nie, semua orang kena roll over dari top of the dune. Taubat saya tak buat lagi, bukan aje pening meroyan, tapi gigi depan saya telah terchipped ok!!!

 Acara buka kasut sebab boot yang berat tu memendapkan diri saya yang dah sedia gemok ini huhu

 Orang lain dengar ceramah pelajaran, saya dah tak larat, sibuk amek gambar saje

 Sand dunes and gypsic dust

 Gradlab mate saya, Chase. Kami sama-sama tumpang mengadu ^_^


 Orang lain dah jauh berjalan ke depan, saya terhegeh-hegeh sebatu ke belakang


 
Sila buat caption sendiri yea, saya dah tepu huhu

No comments:

Post a Comment